آسمان سوی پارسیان(A.S.P)

شرکت آسمان سوی پارسیان (آ.اس.پ ) شرکت پستی حمل و نقل بین المللی با زنجیره متنوعی از خدمات است که کلیه نیازهای کسب و کار در این حوزه را از خرید و حمل کالا تا ترخیص و تحویل مرسولات با حداکثر سرعت و حداقل هزینه به انجام می رساند.

آسمان سوی پارسیان

شرکت آسمان سوی پارسیان (آ.اس.پ ) با ارائه خدمات منحصر بفردی همچون ترخیص یک روزه بسته ها و حمل کالاها با کمترین تشریفات در کنار بهره مندی از مدیران با تجربه و پرسنل متخصص در جهت رضایت مشتریان خود کوشا است.

این شرکت با امکاناتی وسیع از جمله پرواز مستقیم و اختصاصی به دبی و عمان ارسال بسته های پستی را به تمام کشورها حداقل ۲۴ ساعت زودتر از حد معمول انجام می دهد و جزء افتخارات خود میداند که در کشورهای امارات عربی، عمان و چین مالک آژانس حمل و نقل هوایی بوده و وابسته به هیچ شرکت غیری نمیباشد از این رو توانایی اجرا و کنترل و نظارت در تمامی خدمات شرکت را به طور مستقیم انجام داده و میتواند هر لحظه جوابگوی مشتریان گرامی باشد.

در ادامه به معرفی خدمات این شرکت میپردازیم.

خدمات بار سنگین هوایی

خدمات بار سنگین هوایی توسط آسمان سوی پارسیان

آسمان سوی پارسیان در این نوع خدمت با به کارگیری از نمایندگان بین المللی در سراسر جهان، امکان حمل کالای سنگین (Cargo) وارداتی و صادراتی را در کوتاه ترین زمان فراهم نموده است. کالای وارداتی و یا صادراتی شما با بهره مندی از سرویس بزرگترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی توسط تیم مجرب و متخصصین آسمان سو در سریع ترین زمان، به مشتریان محترم ارائه می گردد.

خدمات پست سریع هوایی

اگر نیاز به خدمات پست سریع هوایی دارید، با اولین تماس تلفنی مامورین کارآزموده آ.اس.پ به سرعت به محل شما مراجعه نموده و پس از ارائه رسید، مرسولات را دریافت می کنند. محموله با نهایت دقت و حفاظت، بارگیری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل گیرنده در هر نقطه از کشور تحویل می گردد.

خدمات پست سریع هوایی توسط آسمان سوی پارسیان A.S.P

سرویس فوق بصورت درب به درب بوده که مرسولات در مبدأ جمع آوری شده ودر مدت زمان ۲۴ ساعت در مقصد توزیع خواهد شد.

نحوه پرداخت صورت حساب به صورت پیش کرایه (پرداخت توسط فرستنده در مبدأ) و پس کرایه (پرداخت توسط گیرنده در مقصد) امکان پذیر خواهد بود.

ترخیصات گمرکی

شرکت آسمان سوی پارسیان (A.S.P) به عنوان پست سریع بین المللی با در اختیار داشتن انبار اختصاصی در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره ) ، توانمندی خود را برای ترخیص اقلام وارداتی که توسط این شرکت حمل شده باشند را بصورت یک روزه دارد، همچنین امکان واگذاری قبض انبار “بصورت پشت نویسی قبض انبار ” بنام صاحب کالا و یا شخص ثالث را نیز برای اقلام حمل شده توسط این شرکت وجود دارد. در صورت تمایل مشتری ترخیص تجاری کالا نیز امکان پذیر است.

* ترخیص کلیه اقلام صنعتی
* ترخیص بصورت عقد قرارداد سالیانه
* ترخیص بصورت موردی برای کالاهای خاص
* ارایه خدمات واردات و صادرات با کارت بازرگانی شرکت A.S.P
* قبول سفارشات خارجی

انجام خدمات ترانزیت داخلی و خارجی
*  انجام امور مربوط به ورود موقت کالا و خروج موقت کالا
*  شرکت A.S.P  با در اختیار داشتن مجوز حق العمل کاری آماده ارایه خدمات گمرکی

خرید اینترنتی

خدمات خرید اینترنتی توسط آسمان سوی پارسیان A.S.P

اگر علاقمند به خرید اینترنتی از سایتهای معتبر جهان هستید، شرکت آسمان سوی پارسیان (A.S.P) در اقدامی نوین کالای انتخابی شما را از کلیه ی سایت ها خرید کرده و در ایران به شما تحویل مینماید.

 

(مسئولیت صحت و سقم مطالب مندرج در این رپرتاژ آگهی بر عهده شرکت آسمان سوی پارسیان می‌باشد).

 

 

 

 

 

همچنین ببینید

شرکت روان راه- ارائه دهنده خدمات حمل و نقل بین المللی

شرکت حمل و نقل بین المللی “روان راه”

استفاده از خدمات حمل و نقل سریع، ایمن و کارآمد یکی از المان‌های اصلی در …