سابین مهر ؛ خالق جادوی رایحه

بارها احساس خوشایند استشمام رایحه ای دلپذیر و شعف و شادابی که بعد از آن بدست می آوریم را تجربه کرده ایم. گاهی این احساس خوب چنان دلفریب و رویایی است که سعی در حفظ آن در خاطره داریم و در صورت امکان با تهیه عطر یا اسانس مورد نظر، تجربه دلپذیر استشمام را بارها و بارها تکرار می کنیم تا از آن انرژی بگیریم. این حس خوب و طراوت چیزی نیست جز جادوی دنیای جذاب و زیبای روایح و اسانس ها.

در ادامه قصد داریم شما را با شرکت سابین مهر، یکی از شرکت های موفق در حوزه ارائه راهکارهای تخصصی در زمینه اسانس و رایحه، آشنا کنیم.

سابین مهر شیمی پارسیان- ارائه راهکارهای تخصصی در زمینه اسانس ها و روایح

شرکت سابین مهر شیمی پارسیان، با سال ها تجربه در زمینه تامین کالاهای شیمیایی حوزه بهداشت و مراقبت، در بخش تامین و ارائه راهکارهای تخصصی در زمینه اسانس ها، عطرها  و روایح جهت پاسخ به نیازهای بخش صنایع بهداشتی فعال می باشد.

 سابین مهر ارائه دهنده راهکارهای تخصصی در زمینه اسانس ها، عطرها و روایح

از آنجاییکه سابین مهر همواره التزام کامل به ارائه محصولات تخصصی را با رعایت اصول حفظ سلامت و بهداشت جامعه د رسرلوحه فعالیت های خود داشته، اقدام به اخذ نمایندگی برای کشور ایران از کمپانی معروف Expressions Parfumées از فرانسه، در زمینه اسانس و رایحه های مورد استفاده در بخش های مختلف صنایع آرایشی، بهداشتی و شوینده و هم چنین عطر و روایح مختلف با تاکید بر اصالت فرانسوی اسانس ها نموده است.

سابین مهر - ارائه دهنده محصولات اسانس و رایحه به صنایع بهداشتی و آرایشی

وقتی صحبت از فرانسه و استفاده از اسانس در محصولات آرایشی و بهداشتی است ذکر این نکته خالی از لطف نیست که دنیای لوازم آرایشی طیف وسیعی از کالاها را به مصرف کنندگان عرضه می کند که همه آنها دارای یک نقطه مشترک هستند: آنها عطرهایی دارند که برای لذت بردن طراحی شده اند! مصرف کنندگان انتظار احساسات جدید را دارند و لذا این امر باعث شده تولید کنندگان اسانس و عطر، تماماً در جستجوی نوآوری و شیوه های جدید بوده تا تجربیات دلچسب و جدید برای مصرف کنندگان ایجاد نمایند.

گروه  Expressions Parfumées  همواره در تلاش است تا دانسته های خود را از آنچه که در صنعت آرایشی و بهداشتی جدید است کامل کرده و با پیش بینی انتظارات مشتریان، در جستجوی الهامات برای ترکیبات جدید خود باشد. در این راستا سابین مهر بعنوان نماینده این شرکت در ایران، دسترسی به محصولات بی نظیر کمپانی Expressions Parfumées را برای فعالان حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی میسر کرده است.

 Expressions Parfumées فرانسه

 تنوع محصولات ارائه شده توسط سابین مهر و همچنین حضور کارشناسان خبره این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم آورده تا مشخصات محصول درخواستی خود را اعم از نوع رایحه مورد نظر، محصول مشابه از لحاظ بویایی، پایه و نیز تکنولوژی مد نظر خود را در خواست نموده تا کارشناسان مجرب سابین مهر، با تطبیق و خواست مشتریان و ارائه نمونه از بانک های غنی روایح مختلف یا ساخت نمونه سفارشی، به نیاز آن ها پاسخ دهند. لذا در دنیای جذاب رایحه،عطر و اسانس سابین مهر ، ردپای خاطرات خوش بوی خود را خواهید یافت.

سابین مهر - ارائه دهنده محصولات اسانس و رایحه به صنایع بهداشتی و آرایشی

(مسئولیت صحت و سقم مطالب مندرج در این رپرتاژ آگهی بر عهده شرکت سابین مهر می‌باشد).

 

همچنین ببینید

شرکت روان راه- ارائه دهنده خدمات حمل و نقل بین المللی

شرکت حمل و نقل بین المللی “روان راه”

استفاده از خدمات حمل و نقل سریع، ایمن و کارآمد یکی از المان‌های اصلی در …