سحر؛ یک نام و هزار لبخند

چشیدن یک طعم مطبوع، تجربه‌ای لذتبخش بوده که تا مدت‌ها از ذهن خرج نمی شود. خبرگان عرصه مواد غذایی همه تلاش خود را بکار می‌گیرند تا در خلق این تجربه دلپذیر از رقبای خود پیشی بگیرند و در سفر دنیای جذاب و لذتبخش طعم‌ها، مشتریان را با خود همراه سازند.

در این گزارش قصد داریم با یکی از موفق‌ترین شرکت‌های حوزه صنایع غذایی آشنا شویم که با تجربه بالا و محصولات بی‌نظیر خود، لذت تجربه طعمی بی‌نظیر و لبخند رضایت‌آمیز را برای مصرف‌کنندگان محصولات خود به ارمغان آورده است. با ما همراه باشید در سفری به سرزمین طعم‌های گروه صنایع غذایی سحر

صنایع غذایی سحرتاریخچه‌ای از آغاز فعالیت شرکت سحر و توسعه آن

شرکت صنایع غذایی سحر تحت مالکیت بخش خصوصی در سال ۱۳۷۰ در زمینی به وسعت ۶ هزار مترمربع و سالن‌های تولید و انبار با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع واقع در شهر همدان، شهرک صنعتی بوعلی، کیلومتر ۱۵ جاده تهران به منظور تولید انواع مواد غذایی برپایه محصولات کشاورزی (کنسروهای غیر گوشتی) تأسیس شد و در سال ۱۳۷۳ با اخذ پروانه بهره‌برداری و همچنین پروانه ساخت برای ۱۵ نوع محصول فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد.

در این راستا و در جهت روند توسعه شرکت در حال حاضر وسعت زمین شرکت‌های گروه به شرح ذیل می‌باشد :

مساحت شرکت سحر و طرح و توسعه : ۳۶۴۰۰ متر مربع

مساحت شرکت نیوشه : ۴۸۰۰ متر مربع

مساحت شرکت شکوفه سحر : ۳۰۰۰ متر مربع

مساحت شرکت الوند یاران سحر : ۱۲۰۰۰

سالن های تولید در مجموع : ۵۹۰۰ متر مربع

 

حوزه اشتغال و کارآفرینی

این شرکت به صورت سهامی خاص و تحت شماره ۱۹۸۵ به ثبت رسید و در بدو امر با همکاری ۲۰ نفر پرسنل، فعالیت تولیدی خود را در سال‌های ابتدایی آغازکرد که با توسعه روند تولید خود در حال حاضر از ۱۵۰۰ نفر پرسنل خبره و کارآمد در بخش‌های مختلف استفاده می‌کند.

فعالیت در حوزه صادرات

صنایع غذایی سحر در سال‌های اخیر علاوه بر صادرات عمده به کشورهای اروپائی شامل انگلستان ، آلمان و روسیه ، صادراتی نیز به کشورهای استرالیا ، کانادا ، ترکمنستان ، فیلیپین ، امارات ، عراق و مالزی ، فنلاند ، نروژ و آذربایجان نیز داشته است ، همچنین طی مذاکرات و توافقاتی که با خریدارانی از کشورهای آفریقائی ، آسیای میانه و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس بعمل آمده ، برنامه صادرات به این مناطق در دستورکار قرار گرفته است .

کسب عناوینی همچون صادرکننده نمونه استان همدان برای سال‌های  ۸۶ ، ۸۷ ، ۸۸ ، ۸۹ ، ۹۰ ، ۹۱ ، ۹۲ ، ۹۳، ۹۴ ، ۹۵ ، ۹۶ ، ۹۷ ، ۹۸

صادرکننده برتر ( رتبه دوم کشوری ) در سال ۸۹

در این گزارش قصد داریم با یکی از موفق‌ترین شرکت‌های حوزه صنایع غذایی آشنا شویم که با تجربه بالا و محصولات بی‌نظیر خود، لذت تجربه طعمی بی‌نظیر و لبخند رضایت‌آمیز را برای مصرف‌کنندگان محصولات خود به ارمغان آورده است. با ما همراه باشید در سفری به سرزمین طعم‌های گروه صنایع غذایی سحر

نحوه بازاریابی و حضور در بازارهای جهانی

در راستای اعتقادات راسخ مجموعه جهت حضور قوی و با استفاده از ظرفیت‌های سیستماتیک شرکت در بازارهای جهانی تحت هدف ، این گروه اقدام به ثبت شرکت‌هایی با عناوین مختلف در دیگر کشورها نموده است که در همین مورد حضور در نمایشگاه‌های مختلف و در کشورهای مورد نظر و آشنایی با ذائقه و نیازسنجی مصرف‌کنندگان ؛ توانسته است گامهای محکمی در خصوص صادرات بردارد .

شرکت سحر یورو اروپا / هلند _ بازرگانی خارجی در سال ۲۰۲۰ و در کشور هلند تاسیس گردید و در حال حاضر پل ارتباطی جهت فروش و بازرگانی در اروپا مشغول فعالیت می باشد .

شرکت بازرگانی بین‌المللی سروشتی چومان _ بازرگانی خارجی / عراق در سال ۲۰۱۹ و در کشور عراق شهر سلیمانیه ثبت گردید و در حال حاضر در بخش بازرگانی در این منطقه فعال می باشد .

شرکت پخش سحر  _ اقلیم کردستان عراق / سلیمانیه _ در سال ۲۰۰۹ تاسیس گردید و با هدف فروش محصولات سحر در اقلیم کردستان عراق مشغول فعالیت می‌باشد .

شرکت بازرگانی بین‌المللی سحر رو _ بازرگانی خارجی / روسیه در سال ۲۰۱۴ و در کشور روسیه شهر مسکو تاسیس گردید و در حال حاضر شرکت در حوزه فروش و بازرگانی در کشور روسیه فعال می‌باشد .

 

برنامه‌ها و چشم انداز شرکت در بحث افزایش خط تولید در بخش‌های مختلف و توسعه شرکت و افزایش صادرات

ما در مجموعه صنایع غذایی سحر با تمام توان به دنبال بهبود جایگاه برند سحر در بازارهای داخلی و خارجی هستیم و به دنبال این موضوع که با بهره‌گیری از تمام توان در راستای حمایت از کشاورزان، مصرف‌کنندگان، بهبود کیفیت، فرآیندهای تولید، توزیع وغیره جایگاه این برند را در بازارهای داخلی و صادراتی بهبود ببخشیم و با عملیاتی شدن برنامه‌های توسعه‌ای شاهد اشتغال بیشتر جوانان و به‌تبع آن افزایش میزان امنیت اجتماعی در استان و کشور باشیم. در حال حاضر تامین محصولات کشاورزی از استان‌های هرمزگان، کرمان، خوزستان، گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، مازندران، البرز، زنجان، قزوین، کرمانشاه و غیره باعث رونق کشاورزی کشور و توسعه اشتغال مولد خواهد شد که این امر به‌نوبه خود در بهبود شرایط زندگی و رفاه اجتماعی که لازمه داشتن یک زندگی سالم است تاثیر مستقیم خواهد داشت.

راه‌های ارتباطی با مجموعه صنایع غذایی سحر بشرح زیر می‌باشند:

وبسایت: www.saharfood.com 

شماره تماس کارخانه:۰۸۱۳۴۳۸۳۲۷۷

شماره تماس دفتر تهران:۲۲۶۶۹۲۳۶

صفحه رسمی در اینستاگرام:saharfood.co

(مسئولیت صحت و سقم مطالب مندرج در این رپرتاژ آگهی بر عهده مجموعه صنایع غذایی سحر می‌باشد).

همچنین ببینید

شرکت روان راه- ارائه دهنده خدمات حمل و نقل بین المللی

شرکت حمل و نقل بین المللی “روان راه”

استفاده از خدمات حمل و نقل سریع، ایمن و کارآمد یکی از المان‌های اصلی در …