معرفی شرکت زرسیما آرا(نماینده‌ انحصاری لورآل پاریس)

 

لورآل زرسیماآرا

پیدایش لورآل

در سال ۱۹۰۷ میلادی شیمیدان ۲۶ ساله‌ای به‌ نام Eugene Schueller در لابراتوار خود در پاریس شروع به ترکیب مواد مختلف نمود و به اولین ترکیب رنگ موی شیمیایی دست پیدا کرد. او اختراع خود را در Parisian Hairdresser به ثبت رساند و بـه این ترتیب کمپانی لورآل متولد گردید.

این کمپانی با سابقه‌ای یکصد ساله، در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان رتبه‌ی اول را به‌ خود اختصاص داده است.
لورآل سالانه میلیارد‌‌‌‌‌ها دلار روی تحقیقات علمی در این صنعت سرمایه‌گذاری می‌کند و هزینه‌ی چندین طرح تحقیقاتی در مورد سرطان‌های پوستی، پروژه‌های آموزشی کودکان و … را در سراسر جهان پرداخت می‌نماید
امروزه محصولات این کمپانی در بیش از ۱۵۰ کشور جهان عرضه می‌گردد و بیش از ۵۰,۰۰۰ نفر در سراسر جهان دراین کمپانی مشغول بکار می‌باشند. همچنین در حـدود ۲۷۰۰ دانشمند در زمینه‌های بیولوژی، پزشکی، شیمی و داروسازی را در استخدام خود دارد.

L’Oreal در ایران توسط زرسیماآرا

شرکت زرسیما آرا نماینده‌ی انحصاری لورآل پاریس، گارنیه، میبلین، لورآل مِن اِکسپرت و لورآل پروفشنال در ایران می‌باشد که بیش از ۱۲,۰۰۰ جایگاه فروش را در کلیه‌ی استان‌ها تحت پوشش خود دارد که علاوه بر آن، شرکت زرسیما ایرانیان از سال ۱۳۹۰ تاسیس گردید تا امکان ارائه‌ی سرویس بهتر به مشتریان را در استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، اردبیل، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان فراهم آورد.

همچنین ببینید

گروه پارسیان Parsian group

معرفی گروه پارسیان

گروه پارسيان به عنوان يك گروه پيشگام ايراني همزمان با گسترش توانمنديها و فعاليتهاي خود …