نمایشگاه های تخصصی ساختمان و صنایع وابسته، پاریس

این رویداد خاتمه یافته است

نمایشگاه های ساختمان و صنایع وابسته فرانسه (BATIMAT، IDEOBAIN و INTERCLIMA )

امسال فرانسه میزبان سه نمایشگاه تخصصی ویژه در حوزه ساختمان و صنایع وابسته است که در ادامه معرفی مختصری از هریک خواهیم داشت.

نمایشگاه بزرگ و پربازدیدکننده Batimat از جمله نمایشگاه های مشهور فرانسه بوده که در سطح جهانی مطرح است و هر دوسال یکبار برگزار می­گردد. این نمایشگاه از بخش­ها و صنایع مختلف مرتبط با صنعت ساختمانی از جمله تجهیزات و ماشین آلات ساخت و ساز، طراحی و معماری شهری ، منازل و ادارات، پوششهای کف و سقف، المانهای دکوری، تجهیزات عایق صدا، رنگ و نقاشی ساختمانی، نورپردازی، درب، پنجره و جداکننده ها، تجهیزات مبلمان شهری و نورپردازی، سنگ، تجهیزات استخر، شیشه، سیستم های پیشرفته ساختمان هوشمند و مواردی از این دست تشکیل شده است.

برگزاری این نمایشگاه تخصصی در شهر پاریس کشور فرانسه، با بیش از ۱۳۰۰ غرفه ­دار و ۷۰۰ سخنران، باعث شده که این شهر میزبان متخصصین صنایع مختلف ساختمانی از کشورهای مختلف بوده و در زمان برگزاری گردهمایی های مختلف این نمایشگاه، فرصتی بی نظیر برای فعالان حوزه ساختمانی و بازدیدکنندگان نمایشگاه Batimat فراهم آید تا ضمن تعامل با شرکت کنندگان از سایر کشورها، با آخرین نوآوری­ها و تکنولوژی های مطرح در حوزه قطعات و محصولات سازه ای آشنا گردند. قطعا این رویداد موقعیتی ویژه برای فروش و ارائه کالا و خدمات، شکل گیری مشارکتهای اقتصادی فرامرزی و انتقال تجربه برای بازدیدکنندگان خواهد بود.

همزمان با برگزاری نمایشگاه Batimat، دو نمایشگاه تخصصی IDEOBAIN و INTERCLIMA  نیز در پاریس برگزار می شوند. نمایشگاه تخصصی IDEOBAIN با محوریت محصولات حمام اعم از سرویس آلات بهداشتی، تجهیزات لوله کشی، دوش، تجهیزات و متریال مرتبط پذیرای فعالین این بخش از سراسر دنیا خواهد بود.

همچنین نمایشگاه تخصصی INTERCLIMA  نیز همزمان با دو نمایشگاه قبلی برگزار خواهد شد و متمرکز بر فناوری ها و تجهیزات مرتبط با تهویه هوا ، کنترل گرما و برودت، انرژی های تجدیدپذیر و کم کربن می باشد.

امسال هر سه نمایشگاه مذکور  در فرانسه و در شهر پاریس، در تاریخ ۳ الی ۶ اکتبر ( ۱۱ الی ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱) در محل Paris Expo Porte de Versailles برگزار خواهند شد. در این رویداد ضمن حضور شرکت کنندگان مختلف و بی شمار از سراسر دنیا، با برپایی بیش از ۱۰۰ همایش و گردهمایی، فضایی پرشور برای علاقه مندان و فعالان حوزه صنایع ساختمانی برای تبادل ایده ایجاد خواهد شد.

مزایای حضور در این سه نمایشگاه فرانسه:

–          ارائه محصولات و خدمات در سطح جهانی

–          ایجاد شبکه های بازاریابی قدرتمند و حرفه ای

–          آشنایی با آخرین دستاوردها،  تکنولوژی ها و فنون مطرح در حوزه صنایع ساختمانی

–          شرکت در رویدادها، کنفرانس ها و جلسات متنوع

–          آشنایی با عرضه کنندگان محصولات و خدمات ساختمانی از سراسر دنیا

خدمات اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه جهت شرکت در نمایشگاه های تخصصی ساختمان

اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه در راستای انجام ماموریت خود، که تسهیل ارتباطات و تعاملات تجاری فی مابین فعالان اقتصادی دو کشور ایران و فرانسه است، خدمات ویژه ای را در خصوص حضور علاقه مندان و اعضاء محترم در نمایشگاه های BATIMAT، IDEOBAIN و INTERCLIMA  ارائه می نماید که عبارتند از:

–          تنظیم وقت سفارت در سریع ترین زمان ممکن

–          ارائه تسهیلات اخذ ویزای نمایشگاهی

–          اخذ دعوتنامه نمایشگاهی

در صورتیکه شما نیز تمایل به حضور در این نمایشگاه تخصصی در پاریس را دارید، لطفا با شماره ۸۸۴۹۱۴۲۷-۰۲۱ داخلی ۲ تماس حاصل فرمایید.

همچنین ببینید

وبینار ۱۲ ساعته مهندسی فروش و فروش های حضوری

  وبینار ۱۲ ساعته مهندسی فروش و فروش های حضوری با سلام و احترا م …