هوم فرانس، همراه شما در خرید ملک در فرانسه

اگر شما هم رویای اقامت فرانسه و یا خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور زیبا و پیشرفته اروپایی را در سر دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه این رپرتاژ آگهی با ما همراه باشید و با خدمات شرکت هوم فرانس آشنا شوید.

هوم فرانس، همراه شما در خرید ملک در فرانسه

فرانسه از دیرباز بدلیل شرایط مساعد زندگی و همچنین آب و هوای متعادلش، مقصد بسیاری از مهاجرین بوده است.  این کشور زیبا از لحاظ مساحت، بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ در کل قاره اروپا به‌شمار می‌آید. جمعیت فرانسه فراتر از ۶۷/۲ میلیون تَن است که با این شمار، این کشور در رتبه دومین کشور پرجمعیت پس از آلمان در اتحادیه اروپا قرار می‌گیرد.

هوم فرانس، مشاور شما در خرید ملک در فرانسه ، سرمایه گذاری در فرانسه

پایتخت فرانسه، شهر پرجاذبه پاریس است که مرکز اصلی تجارت و فرهنگ این کشور به شمار می‌آید.  قطعا شما نیز تایید می‌کنید که کمتر کسی را می‌توان یافت که آرزوی قدم زدن درکنار رود سن یا مهد مد جهان خیابان لوکس شانزلیزه، بازدید از شاهکارهای هنر در موزه لوور و جذابیت های بی‌شمار این شهر زیبا را در ذهن نپرورانده باشد.

 

چرا سرمایه گذاری در فرانسه؟

هوم فرانس، مشاور شما در خرید ملک در فرانسه ، سرمایه گذاری در فرانسه

جذابیت های فرانسه منحصر به پاریس نبوده و شهرهای مختلف این کشور مانند لیل (شهری برای سرمایه گذاریهای پویا)، لیون (شهر آشپزی و استراحت )، بوردو (شهر بندر ماه )، مارسی (شهری بندری با قدمت ۲۶۰۰سال) و … هریک قطب‌های قدرتمند توریستی و نیز اقتصادی می‌باشند.

بدیهی است موقعیت بسیار عالی فرانسه در قلب اروپا، زیرساخت صنعتی و امکانات توسعه یافته عظیم این کشور، جامعه‌ای پویا و نیروی کار متخصص، چارچوب‌های قانونی شفاف، اقتصادی قدرتمند و ساختار اداری بسیار منضبط و کارآمد این کشور، دلایلی محکم برای سرمایه گذاری در فرانسه و علی‌الخصوص خرید ملک ایجاد می‌کند.

در همین راستا از ویژگی های منحصر بفرد اقتصادی فرانسه باید به این نکته اشاره کرد که این کشور دومین اقتصاد برزگ اتحادیه اروپاست و شعبه‌های بسیاری از کمپانی‌های بزرگ دنیا در فرانسه حضور دارند، درنتیجه بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی به این کشور جذب می‌شوند. همچنین فرانسه بدلیل برخورداری از یکی از تنظیم شده‌ترین بازارهای املاک در جهان را داشته و همیشه مکانی مناسب برای سرمایه گذاری و خرید ملک بوده، هست و خواهد بود.

هوم فرانس؛ مشاور شما در خرید ملک و سرمایه  گذاری در فرانسه

حال اگر شما هم رویای اقامت در این کشور را دارید و یا تمایل دارید در طی یک پروسه شفاف و تحت نظارت اداره ثبت کشور فرانسه اقدام به خرید ملک و سرمایه گذاری در شهرهای مختلف فرانسه نمایید، شرکت هوم فرانس (Home France) در این راه شما را یاری خواهد کرد.

هوم فرانس، مشاور شما در خرید ملک در فرانسه ، سرمایه گذاری در فرانسهشرکت هوم فرانس به عنوان اولین مجموعه رسمی ارائه دهنده خدمات در حوزه املاک با مدیریت فرانسوی و ایرانی، در تمامی پروسه خرید ملک و سرمایه گذاری در فرانسه در کنار متقاضیان گرامی خواهد بود. شما می‌توانید با بازدید از سایت شرکت هوم فرانس، مجوز کسب شده در خصوص خدمات این سازمان را از مراجع فرانسوی مشاهده فرمایید.

شرکت هوم فرانس (Home France) با تحلیل شرایط اقتصادی و سلیقه فردی و ارزیابی موقعیت مشتری، اقدام به ارائه مناسبترین مشاوره و همچنین همراهی در کلیه مراحل خرید ملک در فرانسه می‌نماید. همچنین کلیه پرسش‌ها درخصوص وضعیت ملک و شرایط خرید قبل از اجرایی شدن و انعقاد قرارداد به صورت پاسخگویی مستقیم کارشناسان و مشاوره کاملا شفاف انجام خواهد شد. در صورتیکه خریدار امکان حضور در فرانسه را نداشته باشد، این شرکت با ارسال عکس، فیلم و فایل های سه بعدی به وی گزینه های انتخابی را پیشنهاد داده تا پروسه برای خریداران تسهیل گردد.

جهت آشنایی بیشتر با سرویس‌های شرکت هوم فرانس در زمینه خرید خانه  (خرید ملک) در فرانسه و نیز سوالات احتمالی در خصوص اخذ اقامت فرانسه پس از خرید ملک و یا افتتاح حساب بانکی در فرانسه، پیشنهاد می‌شود از سایت این شرکت به آدرس www.homefrance.com بازدید نمایید. در سایت این شرکت علاوه بر مطالعه پرسش‌های پرتکرار در زمینه خرید ملک در فرانسه و مسائل مرتبط با آن، از نمونه واحدهای قابل فروش و مشخصات آنها در کشور فرانسه اطلاع می‌یابید. همچنین متقاضیان گرامی می‌توانند جهت آشنایی با پروسه قانونی و نحوه خرید ملک در فرانسه از راه دور، بعد از تعیین وقت از خدمات مشاوره رایگاه شرکت هوم فرانس بهره‌مند گردند.

در صورت تمایل می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با هوم فرانس از راه‌های زیر در تماس باشید:

تماس با دفتر فرانسه (از طریق واتساپ) : ۰۰۳۳۷۴۹۳۰۳۰۷۰

تماس با دفتر تهران: ۲۶۲۱۶۸۲۵-۰۲۱

ایمیل: info@homefrance.com

 ۲۰۴Avenue de Colmar67100,Strasbourg,France :آدرس

(مسئولیت صحت و سقم مطالب مندرج در این رپرتاژ آگهی بر عهده شرکت هوم فرانس می‌باشد).

همچنین ببینید

شرکت روان راه- ارائه دهنده خدمات حمل و نقل بین المللی

شرکت حمل و نقل بین المللی “روان راه”

استفاده از خدمات حمل و نقل سریع، ایمن و کارآمد یکی از المان‌های اصلی در …